0236 2222 668

SALE ADMIN AND ACCOUNT MANAGER

Vị trí: SALE ADMIN AND ACCOUNT MANAGER – OFFICE HANOI

 Number of recruitment: 01 people

Số lượng tuyển dụng: 01 người

 Job description:

  1. Sale Management:

– Draft contracts, price quotation, payment requests, appendixes and supporting documents to support sale department.

– Process supporting documents and getting Signature and seal for purchase order, commercial contract other agreements.

– Archive paper documents of Commercial Contracts.

– Assist Sale manager to calculate monthly commission for sale team and affiliate collaborators.

– Manage database, output contracts and regularly update the company’s customer data-base.

  1. Key Account Management:

– Manage and execute orders according to top key customers.

– Perform other tasks as assigned by Sale Manager

 ——————————————————————

Mô tả công việc:

  1. Hỗ trợ nhân viên kinh doanh

– Soạn thảo hợp đồng, bảng báo giá, đề nghị thanh toán, phụ lục và các hồ sơ theo Hợp đồng mua bán gửi khách hàng.

– Trình ký hồ sơ chứng từ cho mỗi đơn hàng, Hợp đồng.

– Lưu trữ tài liệu bán hàng theo từng Hợp đồng.

– Thanh toán chi phí hoa hồng hàng tháng cho NVKD, CTV.

– Quản lý danh sách khách hàng, hợp đồng đầu ra và cập nhật thường xuyên vào data base khách hàng của công ty.

  1. Quản lý tài khoản khách hàng:

– Quản lý và thực hiện các đơn hàng với các KH trọng điểm.

– Các công việc khác theo chỉ đạo của Trưởng phòng kinh doanh

 Professional requirements:

– Graduated from universities majoring in Economics/ Languages/ Electric Technical.

– Good at presentation and communication skills.

– Languages: Fluent in English (TOEIC 500 or higher) or Chinese

– Experience: not required

——————————————————————

Yêu cầu chuyên môn:

Tốt nghiệp các trường Đại học chính quy chuyên ngành Kinh tế/ ngoại ngữ/ kỹ thuật điện.

Kỹ năng thuyết trình, giao tiếp tốt.

Ngoại ngữ : tiếng anh (toeic 500 trở lên) hoặc thành thạo tiếng Trung

– Kinh nghiệm: không yêu cầu

 Benefit:

– Salary: Attractive salary (Negotiable)

– Bonus: Quarter, Yearly, Sale Commission

– Able to enroll in annual training courses to develop personal capacity.

– Social insurance, health insurance, unemployment insurance, sick leave, … according to Vietnamese labor law

– Welfare regimes: company trip, birthday bonus, holidays bonus, Lunar new year gifts and other company activities…

– Other benefits according to the business achivement or the Company’s remuneration

——————————————————————

Quyền lợi:

Mức lương : Lương thưởng hấp dẫn (Thỏa thuận)

Thưởng: Quý, Năm, Hoa hồng

Được đăng kí tham gia các khóa đào tạo hàng năm để phát triển bản thân

Chế độ BHXH, BHYT, BHTN, nghỉ ốm, nghỉ phép… theo luật lao động Việt Nam

Chế độ phúc lợi: du lịch hằng năm, sinh nhật, thưởng dịp Lễ, Tết và các sự kiện…

Các đãi ngộ khác theo kết quả kinh doanh hoặc chế độ đãi ngộ của Công ty

 Contact:

Ms. Oanh – Human Resources Department

Phone: 0976.939.344 (during office hours)

Hanoi Office Address: No. 98A Nguy Nhu Kon Tum – Thanh Xuan District – Hanoi City

Email: hr@longtech.vn

Required to write email subject: Position applied for_Full name_Phone number_Application office

Records include:

– Brief CV introduction

– University degree and related certificates

———————————————————————-

Liên hệ:

Ms. Oanh – phòng Hành chính Nhân sự

Điện thoại: 0976.939.344 (trong giờ hành chính)

Địa chỉ VP Hà Nội: Số 98A Ngụy Như Kon Tum – Quận Thanh Xuân – Tp Hà Nội

Email: hr@longtech.vn

Yêu cầu viết tiêu đề email: Vị trí ứng tuyển_Họ và tên_Số ĐT_Văn phòng ứng tuyển

Hồ sơ bao gồm:

  • Bản CV giới thiệu tóm tắt
  • Bằng đại học và các chứng chỉ liên quan