Vị trí: SALE ADMIN AND ACCOUNT MANAGER – OFFICE HANOI
Number of recruitment: 01 people
Số lượng tuyển dụng: 01 người
Job description:
- Sale Management:
– Draft contracts, price quotation, payment requests, appendixes and supporting documents to support sale department.
– Process supporting documents and getting Signature and seal for purchase order, commercial contract other agreements.
– Archive paper documents of Commercial Contracts.
– Assist Sale manager to calculate monthly commission for sale team and affiliate collaborators.
– Manage database, output contracts and regularly update the company’s customer data-base.
- Key Account Management:
– Manage and execute orders according to top key customers.
– Perform other tasks as assigned by Sale Manager
——————————————————————
Mô tả công việc:
- Hỗ trợ nhân viên kinh doanh
– Soạn thảo hợp đồng, bảng báo giá, đề nghị thanh toán, phụ lục và các hồ sơ theo Hợp đồng mua bán gửi khách hàng.
– Trình ký hồ sơ chứng từ cho mỗi đơn hàng, Hợp đồng.
– Lưu trữ tài liệu bán hàng theo từng Hợp đồng.
– Thanh toán chi phí hoa hồng hàng tháng cho NVKD, CTV.
– Quản lý danh sách khách hàng, hợp đồng đầu ra và cập nhật thường xuyên vào data base khách hàng của công ty.
- Quản lý tài khoản khách hàng:
– Quản lý và thực hiện các đơn hàng với các KH trọng điểm.
– Các công việc khác theo chỉ đạo của Trưởng phòng kinh doanh
Professional requirements:
– Graduated from universities majoring in Economics/ Languages/ Electric Technical.
– Good at presentation and communication skills.
– Languages: Fluent in English (TOEIC 500 or higher) or Chinese
– Experience: not required
——————————————————————
Yêu cầu chuyên môn:
– Tốt nghiệp các trường Đại học chính quy chuyên ngành Kinh tế/ ngoại ngữ/ kỹ thuật điện.
– Kỹ năng thuyết trình, giao tiếp tốt.
– Ngoại ngữ : tiếng anh (toeic 500 trở lên) hoặc thành thạo tiếng Trung
– Kinh nghiệm: không yêu cầu
Benefit:
– Salary: Attractive salary (Negotiable)
– Bonus: Quarter, Yearly, Sale Commission
– Able to enroll in annual training courses to develop personal capacity.
– Social insurance, health insurance, unemployment insurance, sick leave, … according to Vietnamese labor law
– Welfare regimes: company trip, birthday bonus, holidays bonus, Lunar new year gifts and other company activities…
– Other benefits according to the business achivement or the Company’s remuneration
——————————————————————
Quyền lợi:
– Mức lương : Lương thưởng hấp dẫn (Thỏa thuận)
– Thưởng: Quý, Năm, Hoa hồng
– Được đăng kí tham gia các khóa đào tạo hàng năm để phát triển bản thân
– Chế độ BHXH, BHYT, BHTN, nghỉ ốm, nghỉ phép… theo luật lao động Việt Nam
– Chế độ phúc lợi: du lịch hằng năm, sinh nhật, thưởng dịp Lễ, Tết và các sự kiện…
– Các đãi ngộ khác theo kết quả kinh doanh hoặc chế độ đãi ngộ của Công ty
Contact:
Ms. Oanh – Human Resources Department
Phone: 0976.939.344 (during office hours)
Hanoi Office Address: No. 98A Nguy Nhu Kon Tum – Thanh Xuan District – Hanoi City
Email: hr@longtech.vn
Required to write email subject: Position applied for_Full name_Phone number_Application office
Records include:
– Brief CV introduction
– University degree and related certificates
–———————————————————————-
Liên hệ:
Ms. Oanh – phòng Hành chính Nhân sự
Điện thoại: 0976.939.344 (trong giờ hành chính)
Địa chỉ VP Hà Nội: Số 98A Ngụy Như Kon Tum – Quận Thanh Xuân – Tp Hà Nội
Email: hr@longtech.vn
Yêu cầu viết tiêu đề email: Vị trí ứng tuyển_Họ và tên_Số ĐT_Văn phòng ứng tuyển
Hồ sơ bao gồm:
- Bản CV giới thiệu tóm tắt
- Bằng đại học và các chứng chỉ liên quan